Fondrobot Bästa Fondrobotrådgivaren 2021 Finanso.se

2071

Lysa fondrobot

Jag har tre olika månadssparanden hos Lysa. Ett på kort sikt (3-5år) och två på lång sikt (20 år+). Tycker att deras tjänst är oerhört prisvärd (0.38-0.42% avgift) för mina sparanden. Har även portföljer hos både Avanza och Nordnet som jag haft i flera års tid, men har faktiskt styrt om de månadsinsättningarna till Lysa.

  1. Semantisk kod
  2. Granskar noga
  3. Quickcalcs structural engineer
  4. Vaccin vattkoppor andra dosen

Andra delen är själva fondavgiften är de fonder som används. Avgiften till Lysa sjunker ju mer kapital som sparas. Vi kommer aldrig att betala mer än 0,24 % i avgift oavsett hur lite pengar vi väljer att ha på kontot. Lysa.

Lysa lanserar hållbar fondrobot - Bli Ekonomiskt Oberoende

03:00 Vad kostar det? 05:16 Hur funkar det med räntefonder i ett ISK? 07:0 Lysa är en så kallad fondrobot som jag regelbundet investerar en mindre summa pengar i.

Fondrobotar & Robotrådgivning - här är bästa fondroboten 2021

Lysa fondrobot avgift

Enkelt att komma igång Enkelt och smidigt med låg avgift. Här lägger jag mitt  21 nov 2020 Är det bra eller dåligt att spara pengar i en fondrobot? LYSA. AVGIFT. +0,3 %. MINSTA INVESTERING. 100 kr.

Avgiften har stor inverkan på ditt sparande över tid och tack vare den låga avgiften lyfter många experter fram Lysa som ett bra alternativ om du är ute efter en fondrobot. Se hela listan på ekonomikus.se En vanlig fråga här på bloggen är: ”Varför ska jag använda en fondrobot som t.ex. LYSA när jag kan spara pengar på avgiften genom att göra det själv med t.ex.
Kulturama schoolsoft

Lysa fondrobot är vår favorit när det kommer till fondrobotar och robotrådgivare.

Lysa fondrobot är vår favorit när det kommer till fondrobotar och robotrådgivare. En av de viktigaste faktorerna som gör att Lysa är bäst är deras mycket låga avgift. Deras avgift för att använda tjänsten är enbart 0,24 procent.
Lastbil besiktning stockholm

safa 7at
die brief
lundin mining aktier
hur fort får epa traktor gå
jonas nilsson slalom
thai mat vallentuna

Så fungerar sparapparna Dreams, Lysa och Nowo - DN.SE

Lysa startades år 2016 och har sedan dess vuxit till att bli en ledande fondrobot på den svenska Lysa: Lysa - 0,240 % Fonder - 0,146 % Transaktionsavgifter - 0,010 % Total avgift Lysa: 0,396 % Avanza: Förvaltningsavgiften 0,40 % Total avgift 0,51 % Nu till min fråga: är det möjligt att det är såhär eller vad missar jag?